Liberationen diseinu berria edo zerbait berria asmatzeko zailtasuna

2013/07/23 — Utzi iruzkina

Sorkuntza nekeza da. Zerbait berria asmatzea ez da bat ere erraza. Berrikuntza garaiak dira hedabideetan, eta berrikuntzen atal garrantzitsua izaten da diseinua. New York Times egunkaria webgunea berritzen ari da, eta diseinu berriaren prototipoak erakusten ari da, NYT egunkariaren diseinu berriaren arrastoan izenburuko postean aipatu bezala. Duela egun batzuk, Liberation egunkaria hasi erakusten bere diseinu berriaren beta bertsioa. Egia esan, Liberationen webgunea astindu bat behar zuen (Berriarenak bezala), eta beta bertsioan ikusten denez jauzi nabarmen bat egingo du. Baina ez da oso berritzailea izango. Dagoeneko beste hedabide esanguratsu batzuek finkatu duten eredua hautatu duelako. Azalaren lehen pantailaren egitura beretsua aurkitu ahal dugu beste hedabide batzuetan: Time, Boston Globe, Reuters (beta)…

Antzekotasunak begi bistakoak dira:

Time aldizkariaren webgunea.

Time aldizkariaren webgunea.

 

The Boston Globe egunkariaren webgunea.

The Boston Globe egunkariaren webgunea.

 

Reuters albiste agentziaren webgunearen beta bertsioa.

Reuters albiste agentziaren webgunearen beta bertsioa.

 

Liberation egunkariaren webgunearen beta bertsioa.

Liberation egunkariaren webgunearen beta bertsioa.

 

 

Nabarmena da antzekotasuna batez ere Time, Reuters eta Liberationen diseinuen artean. Albiste nagusairen argazkia eta titularra  kokatzeko modua, alboko albisteen titularrak, bigarren mailako albisteak argazkiez lagunduta aurkezteko erea….

Bi apostu daude diseinu eredu honen atzean: 1. Lehenengo pantailan unean uneko albiste garrantzitsuak eskaintzea era argi batez. 2. Sinpletasuna eta argitasuna, aurkezpena eraginkorra izan dadin.

Nire gusturako, bertsiorik hoberena lehena da, Timerena. Letra tipoengatik, estiloagatik, elementuen arteko orekagatik…

 

Iruzkinik ez

Be the first to start the conversation!

Utzi iruzkina