Sorkuntza nekeza da. Zerbait berria asmatzea ez da bat ere erraza. Berrikuntza garaiak dira hedabideetan, eta berrikuntzen atal garrantzitsua izaten da diseinua. New York Times egunkaria webgunea berritzen ari da, eta diseinu berriaren prototipoak erakusten ari da, NYT egunkariaren diseinu berriaren arrastoan izenburuko postean aipatu bezala. Duela egun batzuk, Liberation egunkaria hasi erakusten bere diseinu berriaren beta bertsioa. Egia esan, Liberationen webgunea astindu bat behar zuen (Berriarenak bezala), eta beta bertsioan ikusten denez jauzi nabarmen bat egingo du. Baina ez da oso berritzailea izango. Dagoeneko beste hedabide esanguratsu batzuek finkatu duten eredua hautatu duelako. Azalaren lehen pantailaren egitura beretsua aurkitu ahal dugu beste hedabide batzuetan: Time, Boston Globe, Reuters (beta)…
Antzekotasunak begi bistakoak dira:
Nabarmena da antzekotasuna batez ere Time, Reuters eta Liberationen diseinuen artean. Albiste nagusairen argazkia eta titularra kokatzeko modua, alboko albisteen titularrak, bigarren mailako albisteak argazkiez lagunduta aurkezteko erea….
Bi apostu daude diseinu eredu honen atzean: 1. Lehenengo pantailan unean uneko albiste garrantzitsuak eskaintzea era argi batez. 2. Sinpletasuna eta argitasuna, aurkezpena eraginkorra izan dadin.
Nire gusturako, bertsiorik hoberena lehena da, Timerena. Letra tipoengatik, estiloagatik, elementuen arteko orekagatik…